Доставка и Плащане
доставка, плащане и връщане
Информация за начин на доставка, плащане и връщане
ДОСТАВКА
Заявената за покупка стока се доставя чрез куриер на посочения от Потребителя адрес за доставка, освен в неделя и официалните празници, когато поръчки не се доставят в срок от 1 до 3 работни дни от потвърждението на поръчката. AESTHETICPHARMA.BG не носи отговорност за забавена пратка, причинена от куриерската фирма.
При натоварване на куриерската мрежа е възможно забавяне на доставката, за което AESTHETICPHARMA.BG ще Ви информира.
Поръчки, направени след 16.00 ч. в работни дни, се обработват на следващия работен ден.
(По време на промоционални кампании е възможно забавяне на доставките)
Заявки, направени в събота и неделя се обработват в понеделник.
Продуктите се изпращат и доставят чрез куриерска фирма "СПИДИ"
Доставката на продукти с обща стойност над 100 лв. е за сметка на AESTHETICPHARMA.BG
Цената за доставка на поръчки под 100 лв. се изчислява спрямо теглото на избраните продукти и се определя по ценоразпис на куриерската фирма.
Доставката на продукти за b2b клиенти с обща стойност над 300 лв. е за сметка на AESTHETICPHARMA.BG
Цената за доставка на поръчки за b2b клиенти под 300 лв. се изчислява спрямо теглото на избраните продукти и се определя по ценоразпис на куриерската фирма.
Изисквания за доставки с фиксиран час се заплащат допълнително съгласно тарифата на куриерската фирма.
Доставки се извършват само на територията на България и само след потвърждение от страна на Потребителя. Представител на електронния магазин AESTHETICPHARMA.BG се свързва по телефона с потребителя за потвърждение на поръчката и уточняване на детайли относно доставката.
При сгрешен или липсващ продукт грешката се поправя и съответните продукти се изпращат на същия или следващия работен ден, като разходите по доставката са за сметка на AESTHETICPHARMA.BG. Клиентът не заплаща нищо допълнително.
При нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.
НАЧИН НА РАЗПЛАЩАНЕ
1: Разплащане с наложен платеж в брой при получаване на стоката. На посочения от Потребителя адрес идва представител от куриерска фирма след предварително уведомяване, на който се заплаща след като Клиентът е проверил съдържанието на пратката.
2: Плащане чрез виртуален пос терминал. Клиента избира продукт/и. След окончателния избор - уточнява адрес и начин за доставка след което - избира начина на плащане. При избор за директно плащане онлайн, чрез виртуален пос терминал от банка ДСК АД част от OTP goup.
3: Стоков кредит. Клиента може да избира продукт/и на по-висока стойност. След избор, чрез бутона "Кандидатствай" може да финансира покупката си чрез стоковото кредитиране от Банка ДСК АД изцяло онлайн и месечно оскъпяване от 1.35%.
4: Плащане по банков път. След избор на продукт/и клиента уточнява адрес и начин за доставка и избира начина на плащане по банков път. Необходимо е да се изпрати платежно за извършен банков превод с получател: ПодоКеър ООД, IBAN: BG54STSA93000027277652, BIC:STSABGSF, Банка ДСК АД, на основание за плащане се попълва номера на поръчката.
ОТКАЗ ОТ СТОКАТА
Потребителят има право да се откаже от поръчаните стоки в срок от 14 работни дни от получаването им в случай, че те не са използвани, не е увредена целостта на опаковката им и е запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н. трябва да са на стоката), в който са получени и условията на ЗЗП.
AESTHETICPHARMA.BG е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от поръчаните стоки, при условие, че са в горепосочения запазен търговски вид.
Съгласно ЗЗП Потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на горецитирания 14-дневен срок за отказ от поръчаните стоки.
За стоките в гаранционен срок важат гаранционните условия на съответната фирма производител.
РЕКЛАМАЦИЯ
Веднага след получаването на стоката, Потребителят следва да провери за евентуални несъответствията с договореното. В случай, че има несъответствия, Потребителят следва да направи рекламация в писмен вид за тях по реда на Закона за защита на потребителите.
Поръчвайки продукт с определен цвят, който е идентифициран чрез номер или наименование на съответният специфичен цвят, Потребителят се съгласява с покупката му. Ако по някаква причина не сте удовлетворени, моля свържете се с нас, или сверете цветовете със сайта на производителя. На рекламация не подлежи стока, за която клиентът е бил предварително предупреден за несъответствие.
Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В случай, че клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, с получаването и отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката и клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате "сайта ОРС"
2024 All rights reserved | Aesthetic Pharma е запазена търговска марка на PodoCare Ltd.